HTML

Kindle Blog

Megjött. Először elveszett aztán másodszor tényleg. Erről még mesélek.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A Kindle megérkezett

2009.06.15. 20:09 PipBoy

Először három hete jött meg. Szép nagy doboz, körülbelül 40x40x40 cm. Örültem neki nagyon, hiszen nem volt egyszerű már a rendelés sem, ugyanis Európába a drága Amazon nem szállít Kindlét. Egy amerikában élő ismerősömhöz küldettem a csomagot aki kibontotta, bekapcsolta, megnézte működik-e és továbbküldte Magyarországra.

Nagyon izgultam, a UPS trackeren minden nap megnéztem, hogy merre jár a pakk, mi történik vele. Kedden adták fel a keleti parton, pénteken érkezett meg Budapestre, ahol egy ismerősöm átvette. Este izgatottan bontottam ki a csomagot, amiben gyönyörűen benne volt a MightyBright lámpa és az M-Edge Smooth Mocha Brown bőr tok és a... ööö a Kindle nem volt benne. Úúdekemény. Mindez péntek este amikor a UPS ügyfélszolgálatának akármilyen számát hívtam mindenhol azt mondta hogy üdvözöljük, de sajnos nem vagyunk nyitva...

Írtam gyorsan egyet az Amazonnak, hogy ez történt, Kindle nélkül jött meg a csomag. Ők azonnal elnézést kértek a kellemetlenség miatt (ahelyett hogy a szállítmányozó cégre mutogattak volna) és még aznap küldtek egy másik példányt az amerikai ismerősnek ingyen, aki ezúttal repülővel saját poggyászban hazahozta nehogy megint eltűnjön út közben, mert úgy látszik komoly kereslet van rá kis hazánkban.

A lényeg hogy két hét késéssel ugyan de megérkezett és használatba is vettem.

 

 Sajnos elfelejtettem lefényképezni vagy videózni hogy milyen amikor vadiúj, pedig már attól behasaltam ahogy becsomagolták. Az első tépőcsíkon mit olvasol? Once upon a time... (Egyszer volt hol nem volt...).

Kép forrás engadget.com

 

 

Hibámat Christian javítja az alábbi videóval:

 

Persze Ő sem bírt magával és már feltépte a csomagolásokat és a Kindle fedőlapján is volt egy fólia eredetileg, de kicsire nem adunk. 

Szólj hozzá!

Címkék: kindle

A bejegyzés trackback címe:

https://kindle.blog.hu/api/trackback/id/tr121187378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása