HTML

Kindle Blog

Megjött. Először elveszett aztán másodszor tényleg. Erről még mesélek.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Első töltés

2009.06.17. 16:37 PipBoy

Körülbelül félig volt az akku amikor megérkezett, de azért biztos ami biztos alapon pár órát rátöltöttem. Természetesen a hozzá mellékelt hálózati töltőt jó messzire el kell dobni vagy venni hozzá egy USA-EU adaptert mert ott 110V van és egyrészt a magyar szabványos dugaljakba nem is lehet bedugni másrészt ha mégis sikerülne akkor hamar elfüstölne a berendezés. A töltést USB-n keresztük lehet megoldani, a cucc alján található kis led mutatja hogy tölti még (narancssárga) vagy végzett vele (zöld). Ez első alkalommal három óráig tartott.

Az egyetlen dokumentum ami kezdetben rajta volt az a használati utasítás, amit érdemes elolvasni. Mivel a titokzatos nevű Whispernet csak Amerikában áll rendelkezésre ezért a funkciók fele úgysem használható nálunk. Mindenesetre szépen leírja hogy milyen gomb mire való, hogyan csatlakoztassuk PC-hez a gépet, elmagyarázza a navigációt, hogy lehet betűméretet állítani és szöveget felolvastatni!! (bizonybizony tud olvasni angolul).

Vezetéknélküli kapcsolat hiányában a könyveket is USB-n keresztül tudjuk feltölteni. Hivatalosan 2 GB memória áll rendelkezésre, de ebből én csak 1,46 GB-ot láttam szabadnak a többi szerintem elmegy rendszerfájlokra és képernyőkímélő képekre. Mindenesetre ez is bőven elég akár 1500 könyv tárolására, ami lássuk be elég sok.

A támogatott szövegfájl formátumok a következők: .txt, .azw, .prc és .mobi . Különös lista, a txt-n kívül a többit eddig nem ismertem de most már mindegyikkel barátságot kötöttem. Először egy angol .txt fájlt töltöttem fel amit gyönyörűen meg is jelenített.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kindle.blog.hu/api/trackback/id/tr151191438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása